Samsung: To shopping, αντικείμενο της εικονικής πραγματικότητας

εικονική περιήγηση Θεσσαλονίκη, εικονική περιήγηση, panoramic's, panoramics, virtual tour, 3d tour, 360 tour, τρισδιάστατη απεικόνιση, 360, εικονική περιήγηση 360º, τρισδιάστατη προβολή, Business view, Google Business view, street view, Google street view, εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατη αποτύπωση, ρεαλιστική απεικόνιση, ρεαλιστική προβολή 360, κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη, 3d φωτογράφιση, πανοραμιψς, φωτογράφιση επιχειρήσεων, εικονική περιήγηση google street view
Dec 29 2014

Samsung: To shopping, αντικείμενο της εικονικής πραγματικότητας

Η ανάγκη για μεγαλύτερη προβολή προϊόντων και υπηρεσιών και τα ακριβά ενοίκια στις εμπορικές περιοχές θα αναγκάσουν τους εμπόρους λιανικής να στραφούν στις διαδραστικές οθόνες και τα tablet, υποστηρίζει η Samsung.

Αν και κάτι τέτοιο, δεν φαίνεται να επιλύει το πρόβλημα επαρκώς, ο νοτιοκορεάτης κατασκευαστής παραπέμπει και στην εικονική πραγματικότητα και στην πρωτοποριακή χρήση οθονών που θα δημιουργήσουν μια νέα γενιά ψηφιακών καταστημάτων.
«Η εικονική πραγματικότητα προβλέπεται να εισχωρήσει και στο λιανικό εμπόριο, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να περιηγηθούν εικονικά για την αγορά προϊόντων, ακόμα και αυτοκινήτων ή πακέτων διακοπών», υποστηρίζει η εταιρεία. Επιπλέον, προσθέτει, η τεχνολογία θα δώσει στους επιχειρηματίες λιανικής μια εναλλακτική μέθοδο εκπαίδευσης του προσωπικού τους.

  • Στις 3 Σεπτεμβρίου 2014 η Samsung εταιρεία παρουσίασε το Gear VR, μια συσκευή στην οποία τοποθετείται αποκλειστικά το νεότερο Samsung Galaxy Note 4 5,7 ιντσών και επιτρέπει στον χρήστη να γνωρίσει τι σημαίνει virtual reality με ξεναγό την καταξιωμένη Oculus, γνωστή για το Oculus Rift (και την εξαγορά της από το Facebook).

H Samsung δεν είναι η μόνη που επενδύει στην εξέλιξη του λιανεμπορίου

Σχετική πρόβλεψη της ΙΒΜ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 έλεγε ότι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα επιστρέψουμε στα φυσικά καταστήματα (που θα αντλούν γνώση από τις διαδικτυακές μας περιπλανήσεις και τα στοιχεία που έχουμε σκορπίσει στον παγκόσμιο ιστό).

 

Τον Ιανουάριο του 2014, η Intel παρουσίασε το “Shopping Anywhere” και συναφείς τεχνολογίες της ίδιας και συνεργατών της (Intel Retail Client Manager, NCR, ACTV8.ME), με τις οποίες ως τηλεθεατές θα είμαστε σε θέση να αγοράζουμε ρούχα που φοράνε ηθοποιοί σε ένα επεισόδιο μιας τηλεοπτικής σειράς, να λαμβάνουμε ειδικές προσφορές γι’αυτά, να παίζουμε παιχνίδια για να κερδίσουμε «ψηφιακό συνάλλαγμα».

Η Intel είχε εκφράσει την βεβαιότητα ότι ο τρόπος που κάνουμε τις αγορές μας θα αλλάξει εντυπωσιακά τα επόμενα 10 χρόνια, περισσότερο από όσο έχει αλλάξει τα προηγούμενα 50 χρόνια.

 

In.gr Τεχνολογία

Translate »
error: No copy paste option