Αρκετές νέες έρευνες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας τον τελευταίο καιρό που αφορούν την χρήση των virtual tours (τρισδιάστατη 3d απεικόνιση) στον ξενοδοχειακό τομέα. Ας δούμε πως μπορούν να ωφεληθούν τα ξενοδοχεία από την εικονική περιήγηση:
– Μια ιστοσελίδα με εικονική περιήγηση (360 virtual tour) και άλλα διαδραστικά στοιχεία λαμβάνει 40% περισσότερες θεάσεις από αντίστοιχες ιστοσελίδες ανταγωνιστών (Πηγή: Pew Internet Life Study).
– Ξενοδοχεία τα οποία έχουν εικονική περιήγηση στην πλατφόρμα τους, έχουν 48% περισσότερες κρατήσεις (έρευνα από την γνωστή αλυσίδα ξενοδοχείων Best Western)
– Όσοι επισκέπτονται μια ιστοσελίδα με εικονική περιήγηση παραμένουν τον τριπλάσιο χρόνο στην ιστοσελίδα αυτή (Πηγή: Panomatics)
– Οι ιστοσελίδες με εικονική περιήγηση και βίντεο αυξάνουν την μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες κατά 64% (Πηγή: ICE Portal)
Το σημαντικότερο από όλα τα στατιστικά στοιχεία είναι όμως το παρακάτω:
– Η επένδυση σε εικονική περιήγηση έχει εκτιμώμενο χρόνο απόσβεσης λιγότερο από 4 εβδομάδες (Πηγή: Virtual Visit Bali)