Μια έρευνα που έγινε στις Η.Π.Α. για λογαριασμό κάποιων εκ των μεγαλύτερων μεσιτικών εταιριών της χώρας έδειξε πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα για όσους χρησιμοποιούν την εικονική περιήγηση (virtual tour) ως μέσο προβολής:
• Οι πελάτες μπορούν να δουν ένα ακίνητο πολύ λεπτομερέστερα από ότι με την φωτογραφία.
• Η πλήρης εικονική περιήγηση (τρισδιάστατη 3d απεικόνιση) ενός ακινήτου δείχνει την σύνδεση των χώρων μεταξύ τους και με αυτό τον τρόπο ο υποψήφιος πελάτης είναι καλύτερα ενημερωμένος.
• Οι μεσίτες είπαν ότι οι πελάτες που τους προσεγγίζουν για ακίνητα με εικονική περιήγηση είναι επαφές καλύτερης ποιότητας, καθώς δεν χάνουν πολύτιμο χρόνο για ακίνητα που τελικά δεν θα τους ενδιαφέρουν.
• Ο μεσίτης δεν χρειάζεται να ανησυχεί αν το ακίνητο είναι καθαρό όλη την περίοδο της επίδειξης. Αφού οι πελάτες το έχουν δει όσο πιο καθαρό και σωστά παρουσιασμένο γίνεται στην περιήγηση, κάποια αστοχία δεν θεωρείται τόσο σοβαρή.
• Τα ακίνητα που έχουν εικονική περιήγηση γίνονται ορατά από τους πελάτες πιο συχνά σε σχέση με αυτούς που δεν έχουν.
• Ένα ακίνητο με όμορφη εικονική περιήγηση μπορεί να επιδειχθεί από κάποιον πελάτη σε φίλους και γνωστοούς, ακόμα και αν δεν τον ενδιαφέρει πραγματικά το ίδιο το ακίνητο. Αυτό αυξάνει τον αριθμό των ατόμων που επισκέπτονται την ιστοσελίδα του μεσίτη, με αποτέλεσμα να υπάρχει αύξηση ακόμα και σε ακίνητα του ίδιου μεσίτη που δεν έχουν περιήγηση.
• Με την εικονική περιήγηση μπορεί να γίνει επίδειξη του ακινήτου 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.