Virtual tour (εικονική περιήγηση) και Real Estate.
Ο χώρος από τον οποίο ξεκίνησε η εικονική περιήγηση είναι το Real Estate αποτελώντας πολύτιμο εργαλείο marketing που αυξάνει τις πωλήσεις και ενοικιάσεις ακινήτων μέσω της τρισδιάστατης αυτής απεικόνισης τους.
Στο εξωτερικό το virtual tour (τρισδιάστατη 3d απεικόνιση) είναι πολύ διαδεδομένο στο χώρο του Real Estate καθώς προσφέρει πληθώρα πλεονεκτημάτων εν συγκρίσει με άλλες μεθόδους προβολής.
Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά από αυτά.
- Αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 40%.
- Αξιοπιστία της ιστοσελίδας λόγω προβολής του χώρου από οποιαδήποτε οπτική γωνία με αποτέλεσμα τη μείωση του αισθήματος εξαπάτησης.
- Αύξηση του χρόνου παραμονής του χρήστη στην ιστοσελίδα λόγω αλληλεπίδρασης με το μέσο προβολής.
- Επιστροφή του χρήστη στην ιστοσελίδα λόγω σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ θεατή και ιστότοπου.
- Περισσότερες πληροφορίες.
- Μείωση των λειτουργικών εξόδων λόγω πιο στοχευμένων ραντεβού.
- Εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων από τις διαδικασίες προώθησης.
- ROI:Η εκτιμώμενη απόδοση της επένδυσης προσδιορίζεται σε λιγότερο από 4 εβδομάδες.
- Αυξάνει το Value της ιστοσελίδας λόγω ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε σχέση με τους υπόλοιπους που δεν έχουν εικονική περιήγηση.
- Προβολή του χώρου 24ώρες το 24ωρΟ.
- Μέγιστη δυνατή προβολή σε έναν τεράστιο αριθμό πιθανών αγοραστών.